Direct (e-mail) marketing
E-mail marketing (direct marketing) představuje cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres. Majitelé těchto emailových adres musí vyžádat a potvrdit zájem o toto zasílání. E-mail marketing je jedním z efektivních nástrojů pro budování komunikace a vztahu se zákazníkem.
Spočítají-li se náklady na propagaci a různé reklamní kampaně, které mají přesvědčit nové potencionální zákazníky k nákupu zboží či využití služeb, tak lze dojít k závěru, že několikrát převyšují náklady vynaložené na retenci stávajícího zákazníka. Přijde-li zákazníkovi e-mail od známé firmy, se kterou již v minulosti obchodoval (spolupracoval), tak jej pravděpodobně nebude považovat za spam, ale za informace, které by pro něj mohly být užitečné a zajímavé.
Výhody e-mail marketingu
- Nízké náklady
- Flexibilita
- Možná personalizace
- Okamžitá reakce
- Budování důvěry značky
- Měřitelnost a vyhodnocování kampaní
Co nabízíme?
- Návrh strategie a segmentaci zákaznických skupin
- Tvorbu a odesílaní newsletterů
- E-mail marketing v souladu s legislativou ČR