Internetový Marketing

Samotné vytvoření webových stránek či e-shopu nestačí. Jednou z nejdůležitějších věcí je Internetový marketing, který dokáže rozhýbat Váš business a přilákat potencionální klienty.

Řada lidí si pod pojmem marketing představuje pouze reklamu a prodej. Není se čemu divit. Každodenní silný tlak ze strany medií a necílené vnucování produktů a služeb nejvíce působí na spotřebitelské rozhodování. Lidé však pomalu přestávají reklamám věřit. Brzy nastane doba, kdy reklama bude přerušována filmem či hudebním klipem. Reklama a prodej však nejsou jediné složky marketingu.

Internetový marketing je forma marketingu, která pro dosažení svých cílů využívá prostředí Internetu, a to za pomoci marketingových nástrojů, postupů a technologií v tomto prostředí použitelných.

Nejprve si položte několik otázek:

  • Je Váš web navštěvovaný?
  • Přinesly Vám Vaše webové stránky nové zakázky?
  • Máte spoustu objednávek v e-shopu?
  • Je Vaše webová stránka snadno nalezitelná ve vyhledávači?

Pokud je něktrá z odpovědí NE, tak je něco v nepořádku. Snadno tak přicházíte o peníze, zakázky, potencionální zákazníky. Váš web zapadá do průměru, kterých je na Internetu tisíce, milióny ...

Jaké kroky učinit ke správnému Internetovému marketingu

  • SEO analýza - analýza zdrojového kódu, analýza přístupnosti, analýza klíčových slov, analýza konkurence
  • SEO - optimalizace pro vyhledávače
  • Copywriting - tvorba zajímavých textů
  • Tvorba microsites - mirkrowebů
  • Registrace do katalogů
  • Tvorba zpětných odkazů - hledání partnerských webů
  • SEO správa - udržování pozic webu ve vyhledávačích